Aanvullend bereik met de verrassingsfolder!

Ook als consumenten niet voor jouw merk hebben gekozen kun je hen bereiken. De verrassingsfolder biedt dan de oplossing. De verrassingsfolder is een folder toegevoegd aan het pakket naast de keuze die de deelnemer voor specifieke retailers maakt.

Aanvullend en kwalitatief bereik

Onze deelnemers wonen in buitengebieden, hebben geen ja-ja of juist wel een nee-nee sticker en wonen op adressen die door bezorgproblemen niet met de huis-aan-huis folder worden bereikt. Je hoeft daarom ook niet bang te zijn dat jouw folder dubbel op de deurmat valt. De verrassingsfolder is echt een aanvulling op de huis-aan-huis folder verspreiding.

Nog twee redenen om je te overtuigen

1. Op de deurmat bij papierliefhebbers!
Onze deelnemers zijn gek op papier en minder online georiënteerd. Ze hebben tenslotte zelf aangegeven een folder pakket te willen ontvangen. Maar liefst 97% maakt het pakket wekelijks open.

2. Gratis segmentatie
Kies zelf bij welke doelgroep jij jouw folder wilt verspreiden. Dit kan zonder meerprijs op basis van de door de deelnemer aangegeven interesses, aan de hand van 4PPC of tegen meerprijs door het slim inzetten van aanvullende data, zoals inkomen of gezinssamenstelling. Zo weten wij dat 32.560 deelnemers gepensioneerd zijn en hebben 35.554 deelnemers een gezin met kinderen.


Wat zijn de kosten?

Wij brengen alleen kosten in rekening per werkelijk verspreide folder. De kosten bedragen 5ct per folder. Dit is inclusief een verwijzing op ons voorblad naar de bijgesloten verrassingsfolder.