Klantenservice

Heb je vragen over kiesjefolders? Dan ben je hier op het goede adres. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan vooral contact met ons op via ons het contactformulier.

Algemeen

Hoe werkt kiesjefolders?

Heel eenvoudig. Met 3 eenvoudige stappen kun je mee doen met kiesjefolders:

  1. Voer je postcode in
  2. Kies de folders die je wilt onvangen
  3. Vul je gegevens in

Wij gaan vervolgens voor je aan de slag. Je ontvangt het eerste folderpakket binnen 2 weken. Je krijgt nooit ongewenste post.

Is Kiesjefolders gratis?

Ja, voor jou als ontvanger van de folders is Kiesjefolders geheel gratis.

Ontvang je nu folders en wil je dit zo houden?

Dat is makkelijk. Als je nu al folders ontvangt en daar tevreden over bent, dan hoef je niks te doen. Als bijvoorbeeld de verspreiding van de reguliere folderpakketten bij jou niet optimaal is, dan is het wel slim om lid te worden bij Kiesjefolders. Je krijgt namelijk van ons de folders via de postbode in de brievenbus.

Op welke dagen wordt het pakket van kiesjefolders bezorgd?

We bezorgen jouw persoonlijke reclamepakket in het weekend.

Ik heb een nee-nee of nee-ja sticker, krijg ik dan nog wel folders van kiesjefolders?

Jazeker! Wij versturen ons kiesjefolders pakket geadresseerd, met de postbode dus. Hierdoor ben je er van verzekerd dat je ons pakket ontvangt.

Als ik mij aanmeld voor Kiesjefolders, stopt dan automatisch het reguliere pakket?

Helaas niet. Doordat het reguliere, ongeadresseerde pakket door een andere firma wordt bezorgd, kunnen wij dat helaas niet stopzetten. Gelukkig is er wel een eenvoudige oplossing. Je kunt het beste een nee-nee of nee-ja sticker op de brievenbus plakken. Hiermee krijg je geen ongeadresseerde reclame meer. Ons pakket is geadresseerd, dus dat blijf je dan nog wel ontvangen.

Hoe kom je aan zo’n sticker?
Je kunt de sticker gratis afhalen bij de gemeente of je kunt er eentje bij ons aanvragen. Dat kan door een mailtje te sturen naar info@kiesjefolders.nl.

Ik mis een folder op kiesjefolders.nl, hoe kan ik dit doorgeven?

We doen ons uiterste best om het aanbod zo compleet mogelijk te maken. We zijn hierin natuurlijk wel afhankelijk van de winkelketens. Mis jij een winkelketen? Laat het ons dan weten zodat we gericht voor je aan de slag kunnen. Je kunt dit aan ons laten weten via een mailtje, het contactformulier of via social media

Er is iets niet goed gegaan met de bezorging, waar kan ik mijn klacht kwijt?

Dat is vervelend! We willen er graag meer over weten. Laat ons vooral weten wat er aan de hand is. Je kunt ons bereiken via mail, social media of via het contactformulier.

Neem contact op

Vrienden van mij kunnen uit meer folders kiezen dan ik, hoe kan dat?

Wij zoeken samen met de winkelketens naar de meest optimale en efficientste manier van folderbezorging, om zo min mogelijk onnodige folders te verspreiden. De winkelketens geven ons aan in welke postcodes de folders actief mogen zijn. Hierdoor is het aanbod per postcode verschillend.

Ik wil helemaal geen folders ontvangen. Wat moet ik doen?

Kiesjefolders gaat je geen folders sturen als je geen account hebt bij ons. Je hoeft dus niks te doen.

Naast Kiesjefolders zijn er ook andere partijen die reclamefolders verspreiden. Vaak wordt dit ongeadreseerd (huis-aan-huis) gedaan. Wil je deze folders ook niet (meer) ontvangen, dan kun je een nee-nee of nee-ja sticker op de brievenbus plakken.

Mocht je ook geen geadresseerde reclame meer willen ontvangen, dan kun je jouw adres het beste bij postfilter (www.postfilter.nl) inschrijven.


Mijn account

Help! Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Geen probleem. Via deze pagina kun je jouw wachtwoord laten resetten.

Waar kan ik mijn accountgegevens aanpassen?

Je gegevens en voorkeuren aanpassen is gemakkelijk. Door rechtsboven op de website te klikken op 'Mijn Account', en vervolgens in te loggen met jouw gegevens, kom je op jouw persoonlijke pagina. Je kunt daar direct je persoonlijke gegevens aanpassen, zoals je naam. Je ziet ook direct de samenstelling van jouw kiesjefolders pakket. Door op het potloodje te klikken kun je jouw pakket wijzigen.
Aangezien wij met de bezorging 2 weken vooruit werken, kan het dus even duren voordat je ook de wijzigingen merkt in de bezorging.

Ik wil geen Kiesjefolders meer ontvangen, wat moet ik doen?

Klik rechtsboven op de website op 'Mijn Account', en log in met jouw gegevens. Klik op het pijltje naast je naam, rechtsboven op het scherm. Kies voor 'Mijn Gegevens' en klik op 'Verwijder mijn account'. Na het opzeggen wordt er meestal nog één pakket geleverd omdat deze dan al in productie is. Heb je geen persoonlijk account, stuur dan een mail naar info@kiesjefolders.nl, dan regelen wij het gelijk voor je.

Ik ga verhuizen. Hoe zorg ik ervoor dat Kiesjefolders op mijn nieuwe adres geleverd wordt?

Je kunt in jouw account niet direct zelf je adres wijzigen. Een adreswijziging kun je per e-mail aan ons doorgeven. Via info@kiesjefolders.nl kun je jouw nieuwe adres doorgeven. Doe dit wel tijdig, we werken altijd een week vooruit.

Is het mogelijk om tijdelijk geen folders te ontvangen?

Dat kan. Je kunt dit nog niet in jouw account regelen, maar je kunt ons per e-mail doorgeven in welke periode je geen folders wilt ontvangen. Via info@kiesjefolders.nl kun je dit doorgeven. Doe dit wel tijdig, we werken altijd een week vooruit.


Zakelijk

Mijn bedrijf heeft ook een folder, hoe kan ik deze op kiesjefolders krijgen?

Bedankt voor je interesse. Je kunt het beste even een berichtje sturen via info@kiesjefolders.nl. Of neem telefonisch contact op met Aldo Breed via 088-2341999.